صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

آزربايجان در آينه اورموايشچيلري

اورمو ايشچيلري : 
 محور ارتباطي زنگان به تارم بسته است : مدير روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان زنجان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشي جديد به استان، و به دنبال ادامه بارش‌ها، محور ارتباطي زنجان به طارم (گردنه خان چايي) امروز بسته شد.
خانا هفت ماه است كه مشكل آب دارد : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی پیرانشهر اواخر سال 90 خبر داد و این در حالیست که مردم این شهر از هفت ماه پیش با مشکل کمبود آب مواجه هستند.
وضعيت محلات روستايي بين ائو (بيناب) غير قابل تحمل است : نماینده مردم بناب در مجلس(ضیاءالله اعزازی) در جمع اهالی روستای خوشه مهر بناب از وضعیت اسفبار محلات، کوچه ها و خیابانهای روستاهای شهرستان بناب انتقاد کرد و وضعیت موجود را غیرقابل تحمّل خواند و گفت: قرار بود 50 درصد این اعتبار امسال و بقیه در سال آینده پرداخت شود اما به دلیل اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها تاکنون محقق نشده است.
احداث باغ شهر در اردبيل : احمد حاج‌عليزاده امروز در اردبيل اظهار داشت: اجراي اين طرح از سوي وزارت مسكن و شهر‌سازي به بنياد مسكن واگذار شده و قرار است در اطراف شهرها و مكان‌هايي كه از طريق منابع طبيعي به ما واگذار مي‌شود اين طرح به مرحله اجرا برسد.
وي افزود: در استان اردبيل دو مكان براي اجراي اين طرح شناسايي شده كه در مرحله عقد قرارداد است.
گمركات كشور به تبريز منتقل مي شود: بيگي استاندارآزربايجان شرقي گفت: موضوع انتقال گمرك كشور به آذربايجان شرقي مصوب شده و گمرك كشور در آذربايجان شرقي مستقر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان