صفحات

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

تعطیلی شرکت تبد قزوین و بیکاری 200 کارگر

اورمو ايشچيلري به نقل از ایران گلوبال: فعالیت شرکت تبد به دلیل آنچه که مشکل کمبود نقدینگی نامیده می‌شود، تعطیل شده است و متعاقب آن بیش از ۲۰۰ کارگر بیکار شده این شرکت با احتساب عیدی و پاداش سال ۸۹ شش ماه حقوق معوقه دارند.
عباس کشاورز معتمدی، عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: فعالیت این کارخانه به دلیل آنچه که مشکل کمبود نقدینگی نامیده می‌شود، تعطیل شده است و متعاقب آن بیش از ۲۰۰ کارگر بیکار شده این شرکت با احتساب عیدی و پاداش سال ۸۹ شش ماه حقوق معوقه دارند.
کشاورز افزود: با توجه به شرایط تورمی و خاص کشور و هزینه‌های سرسام آور زندگی، بیکار شدن کارگران کارخانه تبد قزوین، آنان را دچار فشار مالی مضاعف می‌شوند که این امر می‌تواند مشکلات اسفناکی دیگری ایجاد کند.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه شرکت تبد وابسته به بنیاد جانبازان و مستضعفان است در صورت مساعدت مالی شرکت از بحران خارج می‌شود.
عضو هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین اعلام کرد: اکثر کارگران این شرکت داری سوابق کاری زیادی هستند بسیاری از آنان می‌توانند تاپایان سال ۹۱ در قالب ماده ۹ و۱۰ بازنسشته شوند.
کشاورز با بیان اینکه کتمان و حل نشدن مشکل با گذشت زمان مانند آن گلوله برفی می‌ماند که از بالای قله به طرف زمین و پایین می‌غلطد که به مرور زمان به حجم آن افزوده می‌شود، افزود: بنابراین عقل حکم می‌کند قبلا از بروز مشکل جدی مسئولین برای حل آن تلاش کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان