صفحات

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

عزل امام جمعه منفور تکاب (تیکان تپه) به اتهام رشوه خواری و فساد مالی

اورمو ايشچيلري : به نقل از گوناز
علی مرادی امام جمعه منفور تکاب (تیکان تپه) پس از8 سال خیانت بالاخره از کار برکنار شد.یکی از موارد اتهامی وی،رشوه خواری و فساد مالی عنوان شده است. این فرد فاسد و عیاش، از افرادی که مشگلی در دادگاه قضایی شهرستان تیکان تپه داشته و به قصد استمداد به وی مراجعه می کردند، رشوه دریافت کرده و به طرق مختلف موارد دادگاهی آنها را حل و فصل می نمود. حاج آقا! مرادی طی این مدت صدها مورد از این نوع پرونده ها را با اخذ رشوه رفع و رجوع کرده است.


اگرچه یکی از موراد اتهامی وی اخذ رشوه و فساد مالی عنوان شده اما این مورد یکی از صدها خیانتی است که خشم مردم تیکان تپه را بهمراه داشته است. حمایتهای بی دریغ از اکراد و خوش خدمتی به آنها، اهدا قران کریم به زبان کردی در مساجد تیکان تپه، سپردن تریبون مسجد جامع تکان تپه به ماموستا ادبی،امام جمعه اکراد،(که برای اولین بار در تاریخ این شهرستان رخ داد و ادبی نیز به افکار وعقاید شیعیان و تورکها تاخته و کردها را اکثریت مطلق تیکان تپه قلوداد کرده بود.) و...  نیزاز خدمات این فرد ابله نسبت به اکراد محسوب می شود که اعتراضات شدید مردم را بدنبال داشته است. مرادی به همان اندازه که نسبت به اکراد خوش خدمتی می نمود به همان میزان نیز در تورک ستیزی و آذربایجان ستیزی فعال بود، تومار نویسی در قبال برگزاری کنسرت موسیقی آذربایجانی در تیکان تپه، ارسال نامه های پی در پی به سپاه اداره اماکن و اداره اطلاعات تیکان تپه و استان آذربایجان غربی جهت مقابله با فعالان حرکت ملی آذربایجان، مورد هجمه قرار دادن فعالان این شهر از طریق تریبون نماز جمعه این شهر که در چند مورد بصورت غیر مستقیم به افرادی خاصی اشاره داشته، آتش زدن کتابهای تورکی پسرش و... نیز نمونه های روشنی از خیانتهای این فرد به مردم تیکان تپه محسوب می شود.

در هرحال طی این شش سالی که علی مرادی تصدی گری امام جماعت شهر تیکان تپه را بر عهده داشت، برنده اصلی قضایا اکرادی بودند که از بی لیاقتی ، بی عرضگی و ساده لوحی امام جمعه نهایت استفاده را برده و اهداف خود را به پیش می بردند طوریکه اکراد در دوران جنگهای دموکراتها و کوملها نیز نتوانستنه بودند چنین ضربه هایی را بر پیکره شهر وارد کنند و می شود گفت که خیانتهای حاج آقا! مرادی در منطقه حتی کاری تراز احزاب دمکرات و کومله بوده است.

در ضمن هوسرانیهای این فرد شیاد نیز مضحکه عام و خاص شده بود و در هر سال چند زن جدید صیغه می کرد و در محافل مختلف مایه تمسخر مردم شده و القاب مختلفی را به وی نسبت می دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان