صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

خبر فوری - جلسه مخفیانه برای معامله بر سر حرکت ملی

اورمو ايشچيلري : خبر زير از طرف يكي از فعالين تبريزي بدستمان رسيده است گروه خبري اورمو ايشچيلري صحت و سقم مندرجات را نمي تواند تاييد كند . اما از آنجا كه معتقد مي باشد بايستي حركت ملي آزربايجان در مسير مستقل خود گام بردارد و فحواي خبر حاكي از طوطئه هايي در جهت استفاده از پتانسيل اعتراضي آزربايجان به سود متمركز گرايان فرصت طلب جنبش مركز محور سبز مي باشد لذا مطلب عيناً در اينجا درج مي گردد.
خبر فوری - جلسه مخفیانه برای معامله بر سر حرکت ملی
اخبار رسیده از تهران و فعالیت های بعضی  تهران برگشته ها  نشان می دهد که باز هم این آقایان سعی می کنند حرکت ملی آذربایجان را معامله کنند.
این که در مقابل این خوش خدمتی چه چیزی به دست خواهند آورد معلوم نیست اما این که از چه راهی می خواهند به دست آورند معلوم شده است.
آقای الف از فعالان ستاد موسوی و کروبی در انتخابات سال گذشته در تبریز بوده است. وی در هر دو ستاد حضور پیدا کرده و سعی می کرد که با هر دو نفر از این کاندیداها معامله کند.
تازگی ها آقای ص تهران برگشته و آقای الف در زیر زمین پاساژ... باهم به گفتگو نشسته اند. آقای ص تهران برگشته گفته است که ما قبلاً گفته بودیم که حرکت را به شهرها می کشیم اما نتوانستیم به گفته خودمان عمل کنیم. اولا  برای این که نگذاریم حرکت ملی در حالت ایستا بماند و دوما لازم است برای تحقق دمکراسی در ایران، آذربایجان پیشقدم شود. اگر بخواهیم آتش جنبش سبز خاموش نشود باید حرکت ملی آذربایجان را به خیابان ها بکشیم و به دولت فشار بیاوریم.
آقای الف در جواب وی گفته است که بایستی به دنبال مناسبت ها باشیم و ببینیم چه مناسبتی در پیش داریم.
آقای ص تهران برگشته روز 29 بهمن را پیشنهاد داده است. اما چون این مسئله در جهت تقویت رژیم بوده، آقای الف آن را رد کرده و گفته بهترین گزینه برای ما روز جهانی زبان مادری است. ما می توانیم در این روز حرکت را به خیابان بکشیم. آقای ص تهران برگشته هم آن را قبول کرده و قرار است فراخوانی برای این روز بدهند.

فعالان 42 متری  تبریز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان