صفحات

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

پرواز فلامینگوهای آذربایجان به پلی آف

اورمو ايشچيلري :به گزارش خبرگزاری والیبال ایران، در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور، تیم ارومیه موفق شد با نتیجه سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ از سد حریف جنوبی خود بگذرد.
در این بازی که در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر مشتاق برگزار شد، تیم ارومیه با ارائه یک بازی برتر توانست حریف خود را مغلوب سازد. رناتو آدورنلاس، آرش صادقیانی، بهرام فرید، حامد رضایی و ایرج میکائیل زاده از جمله بازیکنان تیم ارومی بودن که در دیدار امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتند.
در دیگر دیدار حساس این گروه، که حواشی آن متعاقبا به اطلاع بینندگان خواهد رسید، تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک بر ابومسلم خراسان رضوی فائق آمد. پرسپولیس در این بازی ستهای نخست، دوم و چهارم را ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کرد و در ست سوم ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد.
بدین ترتیب با توجه به نسبت امتیازات بدست آمده بر امتیازات از دست رفته Ratio دوتیم، این تیم ارومیه است که با نسبت ۱٫۰۳۷ و قرار گرفتن در رده چهارم راهی دور بعد خواهد شد. تیم پرسپولیس نیز با امتیاز برابر با ارومیه و نسبت ۱٫۰۳۴ پنجم گروه “ب” لقب گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان