صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

زمینه‌ چینی عوامل باند ولی فقیه برای دستگیری مشایی

اورمو ايشچيلري/در پی دستگیری شماری از اطرافیان و اعضای دفتر احمدی ‌نژاد، اکنون باند ولی لفقیه برای دستگیری مشایی زمینه ‌چینی می ‌کند.

یک منبع وابسته به باند خامنه ای در این باره نوشت، باید اثبات شود که توزیع پول و ارتباطات وی با آن سوی مرزها در چه راستایی بوده است. بنابراین، نیروهای امنیتی باید هر چه‌ سریع‌تر اقدام به دستگیری این شخص (مشايی) کنند چرا که این مطالبه عمومی ملت ایران است.

جواد کریمی ‌نماینده مجلس رژیم از باند ولی فقیه نیز گفته است، دستگیریهای اخیر در راستای هشدار آیت‌الله مصباح است. قطعا دستگیریهای اخیر بر اساس شواهد مستند که بر پایه مراقبتهای امنیتی به دست آمده انجام شده است. لذا افرادی هم که در آینده‌ای نزدیک دستگیر خواهند شد در ادامه همین فرآیند و بر پایه اطلاعات دقیق و غیرقابل انکار در چنگ مأموران امنیتی خواهند افتاد.

از سوی دیگر سردبیر سایت موسوم به هفت صبح نزدیک به مشايی گفته است، طی روزهای گذشته فشار شدیدی از جانب اقتدارگرایان برای دستگیری و بازداشت مهندس مشایی وارد شده و تلاش می‌شود با دستگیری دوستان نزدیک مهندس زمینه چینی برای دستگیری مهندس صورت گیرد.

وی گفته است، ما و سایر اصول‌گرایان پیشرو به راهی که انتخاب کرده‌ایم اعتقاد داریم و از قبل پیش‌بینی هزینه‌های احتمالی را کرده‌ایم و برای آنها برنامه داریم.

سردبیر سایت موسوم به هفت صبح افزود، با شناختی هم که از مهندس مشایی داریم می‌دانیم ایشان در مقابل این تهدیدها کوتاه نخواهند آمد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان