صفحات

۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

دلار به 1200تومان نزدیک می شود

اورمو ايشچيلري :  هر دلار آمریکا در بازار آزادشهر تهران با روندی صعودی نسبت به روزهای قبل به مرز 1200 تومان نزدیک شد و بالاترین شکاف قیمت پس از شوک ارزی توسط بانک مرکزی در 18 خرداد ماه رقم خورد.

درحالی‌که بانک مرکزی بازهم سیاست کاهش نرخ رسمی ارز را روز گذشته ادامه داد و قیمت دلار در شبکه بانکی را به 1061 تومان رساند، هر دلار آمریکا در بازار آزادشهرتهران تا 1195 تومان هم فروخته شد.کاهش نرخ پایه و رسمی دلار توسط بانک مرکزی از یک سو و افزایش قیمت آن در بازار آزاد از سوی دیگر نشان می‌دهد که سیاستگذاران پولی و ارزی کشور هنوز موفق به بازگرداندن آرامش قیمتی به بازار ارز نشده‌اند.

دپوی ارز توسط صرافان 
خبرگزاری فارس هم دیروز به نقل از یک مقام مسئول ارزی، از عدم‌عرضه ارز و توقف اعلام نرخ برای فروش دلار خبر داد.این مقام مسئول که مشخص نشده وابسته به بانک مرکزی بوده یا دولت گفت: هم‌اکنون بازار از حالت طبیعی خارج شده است. وی افزود: از عصر روز یکشنبه گذشته هیچ‌کدام از صرافی‌ها قیمتی را برای خرید و فروش دلار اعلام نمی‌کنند و این مورد هم باعث شده که میدان برای دلالان باز شود درحالی‌که در بازار و به‌خصوص در صرافی‌ها ارز به‌اندازه کافی وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان