صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

آزادیخواهان ایرانی، یک یک استانها را به حمایت از قیام آذربایجان فرا می خوانند

اورمو ايشچيلري :

شدت و قدرت قیام آذربایجان، سراسر ایران را دچار هیجان آزادیخواهی کرده است.پیامهای مردمی متعددی بصورتپی در پی، در حال انتشار در وبلاگها و صفحات اجتماعی است. در قریب به اتفاق این پیامها از مردم خواسته می شود که در حمایت از قیام آذربایجان و در دفاع از محیط زیست منطقه شان به خیابانها بریزند.

در یکی از این پیامها آمده است:
هموطنان شیرازی مگر دریاچه های پریشان و بختگان شما خشک نشده ؟ هموطن اصفهانی مگرزاینده رود و تالاب گاوخونی شما خشک نشده ؟ هوطن سیستانی مگر دریاچه هامون شما نخشکیده ؟ هموطنان بختیاری و عرب مگر رود کارون شما در حال خشک شدن نیست ؟ پس چرا با هموطنان آذربایجانی همدلی وهمکاری نمیکنید؟ منتظر چه هستید ؟ هموطنان تهرانی و خراسانی و شمالی و... مگر دریاچه های ارومیه , بختگان, پریشان , هامون , گاوخونی و کارون و زاینده رود متعلق به شما نیست ؟ مگر بدون این موهبات طبیعی چیزی از ایران شما باقی می ماند ؟ پس تا دیر نشده بپاخیزید , بپا خیزید هموطنان . بپاخیزید ای کسانی که همیشه میگفتید : چو ایران نباشد تن من مباد !
از وبلاگ اهورا مزدا

۱ نظر:

  1. سلام وخسته نباشید
    همانطور که خودتان نیز میدانید واکنش ایرانی ها در قبال مسایل آذربایجان چیزی جز نمایش نیست .نه از دلسوزی نه از حمایت و هدفی جز انحراف در مواقع ضروریرا ندارد .بجاست که از انعکاس واکنش هر چند سرد ایرانی ها مطلبی منتشر نکنید .بهتر و در جدر جتهت منافع آذربایجان است که از عدم حمایت و پوشش خیبری مطالب منتشر شود و نه عکس آن.
    بنده بنا به عقل خود این انتقاد و یا راهنمایی را ضروری دانستم و گفتم انتخاب با شما
    با تشکر

    پاسخحذف

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان