صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

آخرین اخبار اورمیه - شنبه پنجم شهریور

اورمو ايشچيلري : 

مذاکرات فرماندار اورمیه با معتمدین شهر برای دادن مجوز به تظاهرات امروز
بنا به گزارشها، مذاکراتی بین فرمانداری و برخی از معتمدین، ریش سفیدان و شخصیت های معتبر اورمیه ای در جریان است که به تظاهرات روز شنبه در اورمیه مجوز داده شود و در عوض معتمدین تعهد بدهند که از سیاسی شدن تظاهرات بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری خواهند کرد.
در چند روز گذشته مسئولین مختلف در شهر اورمیه از طریق رادیو و تلویزیون و یا سخنرانی در مساجد مردم را به عدم شرکت در تظاهرات دعوت می کردند ولی اوضاع شهر اورمیه به گونه است که وقوع اعتراضات همه گیر کاملاً قابل پیش بینی است. به نظر می رسد که مسئولین تصمیم خود را عوض کرده اند و با صدور مجوز و مسئولیت دادن به افراد معتمد می خواهند اعتراضات از کنترل خارج نشود نشود.
گزارش ها حاکی از آن است که، جواد جهانگیرزاده و حاج نادر قاضی پور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عده ای از شاعران و نویسندگان پیش کسوت اورمیه از جمله بیت الله جعفری شاعر و نماینده سابق اورمیه در مجلس و یکی از نزدیکان حجت الاسلام حسنی با عده ای از فعالین سیاسی در اورمیه وارد مذاکره شده اند.
خیابان امام اورمیه به صورت نیمه تعطیل در آمده است

بنا به آخرین گزارش های شاهدان عینی خیابان امام نیمه تعطیل است به حدی شاهدان امروز را شبیه روز های جمعه می دادند.گفته می شود این سکوت قبل از طوفان می باشد . گزارش دیگر حاکی است حدود 20نیروی انتظامی و تعدادی لباس شخصی در مقابل استانداری در خیابان امینی و حدود 40 نیروی نظامی همراه 20 لباس شخصی با 5 یا 6 خودروی نظامی در سومون آباد جلوی شورای شهر مستقر هستند.
ساعت 15/30

http://www.facebook.com/urmu.golu.qurumasin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان