صفحات

۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

با سقوط چندين هواپيما بايد فکری به حال وزير راه کرد

اورمو ايشچيلري : نماينده اروميه با بيان اينکه نمايندگان استان آذربايجان غربي روز يکشنبه در مورد استيضاح وزير راه تصميم گيري خواهند کرد، گفت: اگر پاسخ هاي وزير راه به کميسيون عمران قانع کننده نباشد، بهتر است که وي خود استعفا دهد چرا که نمايندگان ملت براي استيضاح بهبهاني مصر هستند.
سيد سلمان ذاکر  در گفت وگو با فارس با اشاره به سانحه هوايي اخير در اروميه، گفت: در زمان وزارت بهبهاني به عنوان وزير راه و ترابي مکررا شاهد سقوط چندين هواپيماي مسافربري بوده ايم لذا بايد فکري اساسي در مورد مديريت او کرد.
وي افزود: در حال حاضر سوال نمايندگان اين است که به چه دليل براي کشورمان در طول وزارت بهبهاني اتفاقات مکرري در حوزه حمل و نقل هوايي کشور رخ مي دهد، حوادثي که نه تنها در ايران بلکه در دنيا هم سابقه ندارد.
نماينده اروميه در مجلس تصريح کرد: بايد در نوع مديريت وزارت راه و ترابري تامل کنيم، به همين دليل مجلس از وزير راه و ترابري دعوت کرده تا در کميسيون عمران مجلس حضور يافته و در خصوص حادثه اخير توضيح دهد.
"گزارشات قبلي وزارت راه در مورد حوادث هوايي گذشته مورد قبول ما نيست چرا که همواره سعي شده اشتباهات بر عهده ديگران به خصوص خلبانان جلوه داده شود. " وي با انتقاد از صدور اجازه پرواز براي هواپيماهايي که ساليان طولاني از عمر آنها مي گذرد، گفت: کجاي دنيا براي هواپيمايي که 40 سال عمر کرده اجازه پرواز صادر مي شود، اين همان نکته اي است که بايد آن را ضعف در مديريت خواند.
ذاکر خاطرنشان کرد: پس از اينکه روز يکشنبه بهبهاني در رابطه با سقوط هواپيما در کميسيون عمران به نمايندگان پاسخ داد، مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي با تشکيل جلسه اضطراري، در همان روز تصميم نهايي را در مورد پاسخ هاي وزير راه در رابطه با سانحه هوايي اروميه خواهد گرفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان