صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

تيم واليبال اورميه منحل شد

اورمو ايشچيلري : سرانجام مديريت ضعيف و سنگ اندازي هاي عمد و غير عمد مسئولان نتيجه داد و اورميه پايتخت واليبال كشور و يكي از قطب هاي واليبال بدون تيم ماند. واليبال دوستان تا همين چند سال قبل به خاطر دارند كه چارچوب اصلي تيم ملي را اورميه اي ها تشكيل مي دادند. مربيان و كادر فني اورميه بهترين هاي كشور بودند. واليباليست هاي افسانه اي مثل كارگر پيشه ، قارصي ، وطن پرست ، نوبخت سيد عباسي و ... زبان زد خاص و عام بودند. اما آنان كه ضعف آزربايجان را در همه زمينه ها خواستار هستند تيشه به ريشه ورزش اول استان زدند و سرانجام با اعلام سرمربي تيم اورميه خبر از انحلال اين تيم تاييد شد. نتیجه غیر از این نیز نمی توانست تصویر شود. ورزش اول استان وقتی در قالب یک تیم که اسکلت معمول یک «تیم» را نیز به درستی ندارد در مسابقات لیگ برتر ظاهر می شود این می شود که در آستانه بازی سوم تقریبا ناامیدانه مقابل داماش گیلان برای کسب رتبه پنجم لیگ برتر «سرمربی» تیم خبر از انحلال و انصراف از ادامه حضور در مسابقات می دهد.
جهانگیرسیدعباسی خبر انحلال تیمش را ابتدا با برنامه ورزشی ایستگاه ورزش از رادیو ارومیه مطرح کرد و امروز صبح نیز مصاحبه اش را خبرگزاری دانشجویان ایران روی خروجی ایسنا قرار گرفت.
رتبه پنجم که دسترسی بدان با این حال و روزی که سرمربی والیبال ارومیه تعریف می کند بسیار بعید بود،کف ادعای سیدعباسی بود که معتقد بود دارد تیمی را می بندد که هیچ چیز جز«غیرت» و «عشق» برای حضور در رقابتهای لیگ برتر ندارند.
البته از روز اول روی کار آمدن سید عباسی حضور و نحوه مدیریتش بر کادر فنی نماینده پایتخت والیبال ایران مورد انتقاد پیشکسوتان این رشته پرطرفدار ورزشی بود. به طوری که برخی برنامه های ورزش استان که با حضور کارشناسان برگزار می شد عملا به محلی برای ابراز گلایه های اهالی والیبال تبدیل می شد.
سیدعباسی در راه هدایت تیم والیبال ارومیه تقریبا مستقل و بدون دخالت دیگران حرکت کرد و اراده ای بود که اجازه نمی داد تا روز پایان مسابقات این انتقادها و گلایه ها به داخل اردوی تیم وارد شود. اما نهایتا با بروز برخی باخت های سوال برانگیز و حتی خانگی زیر تشویق هزاران تماشاچی مشتاق از طرفی و نتایج کسب شده در دیدارهای پلی آف و رده بندی پنجمی به طور حتم زمینه چالش های آینده را برای سرمربی جوان این تیم فراهم آورده و خواهد آورد.
اما وی در شرایطی از فاکتور غیرت و تعصب بازیکنان بومی اش در ابتدای شکل گیری این تیم میگفت که امروز از مشکل مالی بعنوان مهمترین عامل نتایج ضعیف و تصمیمش برای انحلال تیم حرف زده و به ایسنا گفته است: بازيکنان تيم تاکنون 60 درصد از مبالغ قرارداد خود را دريافت کرده اند و 40 درصد مابقي آن که بايد پس از دي ماه 89 پرداخت مي شد، هنوز پرداخت نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان