صفحات

۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

تمام شد/ ذاکر، برکناری ملازاده را اعلان کرد

اورمو ايشچيلري : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بالاخره رسما برکناری دکتر نصرت ملا زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی آذربایجان غربی را اعلان کرد.
به گزارش آینانیوز، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام فردا(دوشنبه) به عنوان جایگزین ملازاده معرفی خواهد شد.
سید سلمان ذاکر، در گفتگو با آینانیوز گفت: بر اساس تصمیمات به عمل آمده و رای 9 نفر از نمایندگان استان در مجلس رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفتنی شده است.
وی افزود: طی ماهای اخیر و تلاش های صورت گرفته ونامه های ارسالی به وزیر بهداشت،درمان و علوم پزشکی عدم صلاحیت وی بر ریاست بیمارستانهای آذربایجان غربی محرز شد.
ذاکر گفت: ناکارآمدی او وآثار سوء مدیریتش بر روح وروان پزشکان تاثیر گذاشته وباعث مهاجرت آنان از استان به کشورهای دیگر شده است.
نماینده ارومیه اظهار داشت: بیمارستانهای استان به دلیل عدم مدیریت اودر وضعیت اسفباری به سر می برند و عدم توجه به نیازهای واقعی بیمارستانها، بیماران و پزشکان تبعات شومی را پدید آورده است.
این عضو کمیسیون حقوقی خانه ملت خاطرنشان کرد: بیمارستانهای آذربایجان غربی نیازمند مدیری توانمند است تا آنها را از وضعیت اسفبار نجات داده وآینده خوبی را برای آنان رقم بزند.
ذاکرادامه داد: اگرچه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکنون فعالیتهای زیرساختی خوبی انجام داده است ولی مدیریت او بسیار چالش زا بوده و آسیب های جدی زیادی به بیمارستانها وپزشکان وارد کرده است.
نماینده ارومیه در خانه ملت در خصوص نفر جایگزین ملازاده نیز اظهار داشت: دکتر ساکی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایلام هم که قرار است جایگزین دکتر ملازاده شود مدیری توانمنداست که در بررسی صلاحیت های کاری وی در این استان به این مهم رسیده ایم وامیدواریم با درایتی که از ایشان سراغ داریم بتوان گذشته را جبران کرد ضمن اینکه برای این منظور به مشارکت وهمراهی همه مردم و جامعه پزشکان وپرستاران نیاز است 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان