صفحات

۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

اعتراضات مردمی در بلوچستان

اورمو ايشچيلري : همواره بلوچستان مورد خشونت حاکمیت فارس قرار کرفته است و به بهانه قاچاق اقدام به کشتار و آزار بلوچ ها شده است . در اقدامی تازه یک راننده اتوموبیل شخصی در جریان یک تعقیب و گریز کشته شد. در پی این اقدام مردم جاده چابهار - سرباز را مسدود کردند .  ماجرا از تعقیب چند خودرو شروع شد که گویا حامل مواد سوختی قاچاق بوده اند و در این میان ، یکی از پرسنل اقدام به شلیک به سمت راننده یک پژو می کند که فرد مزبور در دم جان می سپارد.


هر چند روایت های مردم با آنچه مسوولان می گویند متفاوت است ، اما فرماندار سرباز در گفت و گو با خبرنگار عصرایران بروز ناآرامی و انسداد جاده را تکذیب می کتد و می گوید: در پی قتل این فرد ، اولیای دم برای گفت و گو و پاسخ خواهی از مسوولان در محل حادثه گرد آمده بودند که با حضور مقامات محلی و متقاعد کردن آنها به پیگیری پرونده متفرق شدند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

محمد میهنی همچنین می گوید: ناجا در تعقیب خودروی حامل مواد قاچاق ، تیری را شلیک کرده و این تیر ، به طور تصادفی به راننده ای که از انجا رد می شده خورده است.

فرماندار سرباز همچنین تاکید می کند که مردم اطمینان داشته باشند با مأمور خاطی برخورد می شود و خبر می دهد که وی هم اکنون تحت بازداشت است و به زودی محاکمه می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان