صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

آخرین اخبار از سراسر آزربایجان - اورمو گولو تنها نیست

اورمو ايشچيلري : به گزارش سایت های خبری و ایمیل های رسیده به خبرگزاری اورمو ایشچیلری در آستانه ی تظاهرات ملت مبارز آذربایجان در اعتراض به رد طرح دو فوریتی نجات دریاچه اورمیه از طرف مجلس فاشیستی تهران ، ماموران امنیتی  در اقدامی وحشیانه به خانه ی حسن ارک یورش برده و خانه ی وی را مورد تفتیش قرار داده اند. همچنین خبرهای رسیده از مشکین شهر حاکی از این است که ایستگاههای ایست بازرسی در مسیر مشکین شهر-اهر (مسیر منتهی به تبریز)  دایر گردیده و پلیس با متوقف کردن و بازرسی ماشینها با سوال از مسافرین هدف آنها را از سفر و مقصد مورد نظر جویا می شوند و درصورتی که حدس بزنند هدف از این سفر شرکت در بازی تراکتور-شهرداری می باشد ودر ضمن در صورت یافتن پرچم های تراکتور آنها را متوقف کرده و مجبور به بازگشت می کنند. 
خبر می رسد بازداشت شدگان مراسم افطاری دیشب تبریز به امنیت اخلاقی واقع در خیابان صائب تبریز منتقل شده اند. 
از مشکین شهر نیز خبر رسیده که  فعال ملی آذربایجان آقای حسن کریم زاده صبح امروز پنج شنبه به اطلاعات اردبیل فراخوانده شده و تاکنون خبری از ایشان دریافت نشده است. ظاهرا آقای کریم زاده به دلیل حساسیت روزهای اخیر  و بیم حکومت از اعتراضات به حکم مجلس در خشک کردن دریاچه اورمیه بازداشت شده اند.همینطور اعلام شده که در مشکین شهر نیز اعلامیه در حجم زیاد پخش شده است .
خبرهایی نیز از اعلام آمادگی فعالین زنجانی برای حضور در ورزشگاه سهند به گوش می رسد.بازاریان اورمیه ، فعالین زنجان و فعالین بیجار نیز طی اعلامیه های جداگانه مراتب اعتراض خود را به حشکاندن عمدی دریاچه اورمیه اعلام کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان