صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

بيانيه جمعی از فعالین ملی آذربایجان - تبریزدر رابطه با 25بهمن 89

چرا دراعتراضات 25 بهمن شرکت نمی کنیم ؟

بازهم در سر بزنگاه و در موقعیتی که باستان گرایان فارس محور و کسانی که در خفا و نهان " کوروش جنایتکار" را مبدع حقوق بشر و در اصل مراد  و در مواردی پیامبر خود می دانند
 برآن شده اند که درجنگ قدرتی که با جناح دیگر جمهوری اسلامی دارند، از وجود سرافرازانه ی  ما ملت آذربایجان سوء استفاده کنند و اگر توفیقی یافتند، بازهم ماجرای مشروطه و... را برسرما آورده  و بهترین فرزندان این سرزمین قهرمانان را فدای مطامع خود گردانند.
ما اگر ادعا می کنیم که قائد اعظم قسمت قابل توجه این دوستان!!؟؟ " فارس محور ما در "جنبش سبز" ، جنایتکاران تاریخی ای مانند کوروش کبیر!! است، به بیراهه نمی رویم . این گرایش در کامنت هایی که در سایت های مدعی " هوادار جنبش سبز" گذاشته می شود ، به وفور چهره می نماید و خوب بیاد داریم که در میتینگ انتخاباتی فرد معروفی مانند " دکتر معین – کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات 84" که در باغ شمال تبریز برگزار بود ، شخص ایشان در معرفی سیاست های خود در مورد حقوق بشر، " منشور کوروش" را به ما شاهد مثال آورد  و ما فرصت و اجازه نیافتیم که به ایشان توضیح دهیم که به ادعای تاریخ شناسانی مانند " ناصر پورپیرار و... " ، که تاکنون کسی جرات مناظره با او دراین مورد را نداشته، این لقب که از طرف یهودیان به شاه نامبرده داده شده بدان جهت بوده که وی با محو تمدن درخشان  بابل ، یهودیان ثروتمند را درآن جا اسکان داده بود.
در روزهای اخیر ، سایت "بالاترین" وشرکا  به نام ما آذربایجانی ها، آگهی هایی دال براعلام مسیر راهپیمایی هایی که گویا ما آذربایجانی ها درتبریز خواهیم کرد، منتشر می کند وبدتر این که یکی از این سایت ها، این مهارت راهم نداشته که به حساسیت ویژه ی ما آذربایجانی ها توجه کند وبنام گروهی ازما!!؟؟ نوشته است که  گویا برای حفظ وحدت و یکپارچگی ایران  و تو دهنی زدن به تجزیه طلبان و... ( که این یکی نشان از مهر گروه سلطنت طلب و ساواکی دکتر جهانشاهلو- لهراسب  زینالی را دارد) ، در راهپیمائی کذائی 25 بهمن که هیچ ارتباطی با منافع ومسائل خاص ملی ما ندارد ، شرکت می کنیم؟؟!!
 آرزو عیب است اما برجوانان عیب نیست!
فعالین ملی آگاه!
بدون  نیاز به تکرار ما نیز به خوبی می دانیم که  سایت " بالاترین " همانست که اشتراک ما کوشندگان عرصه ی ملی آذربایجان را تنها با نوشتن یک شعار معروف "یاشاسین آذربایجان" حذف می کند . شعاری که آن قدر مرسوم، طبیعی وجا افتاده است که بارها حتی بر زبان آقای احمدی نژاد هم جاری بوده است!  یعنی این که این حضرات حتی درزمانی که حضوری درقدرت ندارند، از نشر یک شعار قانونی و کاملا مصطلح جلوگیری کرده و حق عضویت ما را لغو می کنند! این عمل چیزی جز ترور معنوی، معنای دیگری هم دارد؟؟
ما هنوز جمله ی حکیمانه ی استاد بزرگوارمان دکتر فرزانه را فراموش نکرده ایم : " گذشته چراغ راه آینده است" ، ما ازهمکاری های قرون متمادی با شما چه خیر وخوشی دیده ایم که  سبب بشود که این حق را بخود داده  و به نام ما اطلاعیه بدهید؟
نه عالیجنابان! ما ازباخت های فراوان خود درهمکاری با شما خسته شده و براین امرهم آگاهیم که ارزش ومقام و موقعیت بالاترازآنی داریم که شما تصور آن را دارید. این بار آلت دست شما نشده و به سیاهی لشگرانتان تبدیل نخواهیم شد و برآن شده ایم تا زمان کسب عنوان  برابر حقوقی با شما، قطع همکاریمان با شما را ، همچنان که در تظاهرات مربوط به انتخابات 5/1 سال پیش مشاهده فرمودید، ادامه داده وبه مشکلات خود و راه چاره های برون رفت ازآن فکرکنیم.
در وضعیتی که سیل مشکلات ملی و مدنی و تبعیض های معمول مارا احاطه کرده ، به شما این اجازه را نخواهیم داد که از انرژی ما، که به هر واحد آن نیاز مبرم داریم، استفاده کنید.
بیشتر رسانه های مرتبط با حرکت ملی آذربایجان دراین مورد اعلام موضع کرده و بر تداوم سیاست های منطقی 2 سال گذشته درعدم همکاری با هیچیک ازجریانات حکومتی ویاغیر حکومتی مرکزگرا تاکید نموده اند .
این بار هم مانند تظاهرات بعد ازانتخابات سال 88، مارا بخیر وشما را بسلامت و بقول آن طنز نویس معروف و مرحوم" هرکس برود کشک خود را بسابد"!
جمعی از فعالین ملی آذربایجان - تبریز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان