صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

تقابل فلامینگوهای اورمیه با دردانه پایتخت

اورمو ايشچيلري: هواداران آذربایجانی همواره و علی الخصوص در دو سال اخیر شگفتیهای بسیاری را رقم زده اند ولی بی شک نقطه عطف حضور هواداران آذربایجانی تراکتور، حماسه ای بود که باعث شد دردانه های فوتبال پایتخت در شهر تهران احساس غریبی کنند. همدلی و اتحاد هواداران غیور آذربایجان در حمایت از سمبل ورزش این خطه باعث شد تا صدای شکستن تابوی قدرت استقلال و پرسپولیس، در تهران و در استادیوم آزادی طنین انداز شود.
حال تنها نماینده آذربایجان در رشته والیبال و نماد قدرت این خطه در ورزش توپ و تور، باید در تهران به میدان برود. حریف فلامینگوهای اورمو نیز تیمی نیست جز دردانه پایتخت در رشته والیبال. دیدار حیثیتی و حساس اورمیه - پیکان بی شک صحنه ای خواهد بود برای مقابله دو جریان متضاد. تیم ارومیه با بازیکنان 100% بومی خود در برابر تیمی قرار می گیرد که حمایت تمام و کمال فدراسیون والیبال را نیز پشتیبان خود می بیند.
از تمام هواداران ورزش آذربایجان در تهران و شهرهای اطراف تقاضامندیم که عصر چهارشنبه بیستم بهمن ماه با حضور در سالن خانه والیبال شهر تهران واقع در خیابان حجاب، فرزندان بلندقامت اورمیه را حمایت کنند تا بار دیگر شعار "آذربایجان تیملری، فرق ائیلمز رهلری" ستونهای استادیوم تهران را به لرزه آورد و پیروزی حساس دیگری نصیب ورزش آذربایجان گردد.
زمان بازی : چهارشنبه 20 بهمن ماه ساعت 15.00
مکان: خیابان حجاب - سالن خانه والیبال تهران
تنها نماینده والیبال آذربایجان" را در تهران تنها نگذاریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان