صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

فراز كمالوند: تساوي در خارج از خانه مطلوب بود

اورمو ايشچيلري: دیدار تیم های تراکتور و پاس در همدان با تساوی بدون گل به پایان رسیدفراز كمالوند‌ در كنفرانس خبري پس از ديدار تيمش در برابر پاس همدان اظهار داشت: به اعتقاد من بازي از كيفيت خوبي برخوردار نبود و تعطيلي ليگ كه منجر به دور شدن هر دو تيم از شرايط مسابقه شده بود، روي عملكرد هر دو تيم تأثيري مستقيم داشت.
وي در مورد داوري مسابقه بيان داشت: من سعي مي‌كنم از اظهار نظر در مورد داوري خودداري كنم، هرچند داوري مسابقه در حد مورد قبولي بود اما فكر مي‌كنم برخورد ابراهيمي درون محوطه جريمه كه منجر به دريافت كارت زرد شد، پنالتي بود.
حاشيه‌هاي ديدار تيم‌هاي پاس همدان و تراكتورسازي
در جريان نيمه دوم ديدار تيم‌هاي فوتبال پاس همدان و تراكتورسازي تبريز در حالي كه به سبب ابري بودن آسمان همدان، هوا رو به تاريكي مي‌رفت، بر اساس تصميم مسئولان ورزشگاه نورافكن‌ها روشن شد. در پي اين اتفاق و به علت كاهش فشار برق، فرستنده تلويزيوني مستقر در ورزشگاه با مشكل قطع برق مواجه شد و در نتيجه پخش مستقيم مسابقه از شبكه استاني همدان، حدود 15 دقيقه متوقف شد.
برخلاف زمين مسابقه، پيست تارتان كنار زمين مملو از برف بود كه اين مسئله كار كادر فني دو تيم براي حركت به سمت زمين مسابقه را مشكل كرده بود.
در بين دو نيمه با حضور سرپرستان دو تيم، قرعه كشي آزمايش دوپينگ از بين بازيكنان به عمل آمد كه در خاتمه بازي مأموران كنترل دوپينگ از مهدي ثابتي و مرتضي اكرامي از تراكتور و مرتضي عزيزمحمدي و نادر احمدي از پاس آزمون دوپينگ به عمل آوردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان