صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

پيروزي فدراسيون فوتبال ايران بر تيم تراختور آزربايجان

اورمو ايشچيلري : بالاخره فدراسيون ايران توانست با نا داوري تيم تراختور آزربايجان را شكست دهد و شانس آسيائي شدن اين تيم را تا حدود زيادي كاهش دهد. در اين بازي جاسم کرار محمد بازیکن عراقی تراکتور در دقیقه 12 برای تیمش گلزنی کرد، اما علیرضا میرشفیعیان در دقیقه 21 و محسن بیات در دقیقه 64 برای صبا گلزنی کردند، تا این تیم پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و بعد از چندین هفته طعم برد را مزه مزه کند.داوود حقی نیز یک ضربه پنالتی را برای صبا به هدر داد.
تراکتور با 53 امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند و صبا هم با 40 امتیاز رده دهمی خود را حفظ کرداما در دقایق پایانی بازی و زمانی که وقت تلف شده ی 5 دقیقه ای نیز در حال اتمام بود، برهم خوردن تعادل علی علیزاده در داخل محوطه جریمه، کمک داور پرچم خود را به نشانه پنالتی بالا برد و داور وسط نیز این تصمیم را تایید کرد و سپس در کنار کمک خود حاضر شد و بر بودن پنالتی تاکید کرد.
این اقدام داور اعتراض شدید بازیکنان صبا از نیمکت و مربی و بازیکن گرفته تا باقی افراد را در پی داشت.
  محمد نصرتی نیز برای زدن پنالتی پشت توپ حاضر شده بود، که داور در اقدامی عجیب نظر خود را عوض کرد و پنالتی اعلام شده را از قرمزها گرفت! در این لحظه اعتراض تراکتوری ها شروع شد.
 بعد از بازي تيمهاي تراختور آزربايجان و صباي قم كه با ناداوري بر عليه تراختور منجر به باخت 2 بر 1 اين تيم مقابل تيم صباي قم شد درگيريهاي شديدي بين هواداران و نيروهاي انتظامي ورزشگاه سهند تبريز شكل گرفته است .
طبق گزارشات هواداران خشمگين آزربايجاني كه از سياستهاي تبعيض آميز فدراسيون فاشيستي ايران صبرشان لبريز گشته است بعد از بازي با نيروهاي انتظامي و يگانهاي ويژه مستقر در اطراف ورزشگاه درگير شده اند . در اين درگيريها هوادران يورش نيروهاي انتظامي را با پرتاب سنگ پاسخ داده اند . نيروهاي انتظامي با گاز اشك آور و موتورسوارهاي يگان ويژه به سمت هواداران حمله ور شده اند كه با پاسخ سخت دلاوران آزربايجاني مجبور به فرار گشته اند . در جريان اين درگيريها جمع كثيري از هوادران توسط نيروهاي امنيتي دستگير شده اند متاسفانه فعلا ازاسامي و تعداد دستگير شدگان اطلاع دقيقي در دست نيست . همچنين طبق گزارشات تاييد نشده احتمال كشته شدن يكي از هواداران تراختور وجود دارد .
همچنين اويرنجي گزارش داد پدر سیامک رافعی کودکی که دیروز در ورزشگاه سهند تبریز دچار فلج موقتی شده بود دیشب پس از بازگشت از بیمارستان توسط اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شد. سیامک 10 ساله دیروز در اثر برخورد باتوم برقی دچار فلج موقتی و سوختگی از ناحیه ران شده بود.
محمد رافعی امروز بعد از دادن تعهد برای شرکت نکردن در بازی های تراختور و اغتشاش! ظهر امروز ازاد شده است. از طرف دیگر بسیاری از افرادی که دیروز در اثر شکسته شدن سر و دست و پایشان جراحت دیده بودند بعد از مداوا مرخص شده اند.
 یک شاهد عینی از دستگری حداقل 5 نفر در بیمارستان امام رضای تبریز که برای درمان جراحاتشان به این بیمارستان مراجعه کرده بودند گزارش میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان