صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

در گیری گسترده در تبریز بعد از باخت تیم تراختورسازی (فیلم)

اورمو ايشچيلري: در پی باخت تیم تراختور سازی تبریز و اعتراض تماشاگران به داوری جانبدارانه که منجر به باخت این تیم شد درگیریهایی در ورزشگاه و سپس در سطح شهر تبریز رخ داد. پلیس با حمله به معترضین که شعار می دادند بر شدت اعتراض ها افزود. شاهدان عینی از ضرب شتم بسیار وحشیانه مردم توسط پلیس ضد شورش و بسیج خبر میدهند. بسیاری از زخمی ها و ازجمله یک کودک 10 ساله که بر اثر باتوم برقی دچار فلج موقتی شده بود به بیمارستان امام رضا منتقل شدند. سر بسیاری از معترضان شکسته شده بود. بیش از 100 نفر در خروجی های ورزشگاه دستگیر شده اند.

بنابر گزارش اؤیرنجی در پی باخت تیم تراختور سازی تبریز و اعتراض تماشاگران به داوری جانبدارانه که منجر به باخت این تیم شد درگیریهایی در ورزشگاه و سپس در سطح شهر تبریز رخ داد. پلیس با حمله به معترضین که شعار آذربایجان" وار اولسون ایسته مه ین خوار اولسون".می دادند بر شدت اعتراض ها افزود.
شاهدان عینی از ضرب شتم بسیار وحشیانه مردم توسط پلیس ضد شورش و بسیج خبر میدهند. بسیاری از زخمی ها و ازجمله یک کودک 10 ساله که بر اثر باتوم برقی دچار فلج موقتی شده بود به بیمارستان امام رضا منتقل شدند. سر بسیاری از معترضان شکسته شده بود. بیش از 100 نفر در خروجی های ورزشگاه دستگیر شده اند.
پلیس ضد شورش اقدام به شکستن شیشه اتومبیل ها میکرد .از آبرسان نیز گزارش میشود درگیری و پرتاب گاز اشک اور و درگیری شدید باعث زخمی شدن بسیاری شده است که انها تیز به بیمارستان شمس منتقل شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان