صفحات

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

شكايت باشگاه تراكتورسازي از يدالله جهانبازي

اورمو ايشچيلري : محمد حسين جعفري با انتقاد از نحوه قضاوت داور ديدار تيمش برابر صباي قم گفت: داور در بازي غرق شده بود و نمي‌توانست مديريت كند.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره رويدادهاي ديدار تيمش برابر صباي قم اظهار كرد: از آنجايي كه داور نمي‌توانست مديريت لازم را بر بازي اعمال كند و در بازي غرق شده بود، اشتباه‌هايي مرتكب شد كه هواداران ما را از مديريت فوتبال دلزده و تيم ما را وارد بحران روحي و رواني كرد.
وي افزود: در صحنه پنالتي كه براي تيم ما گرفته شد، پس از آن كه كمك داور پنالتي را اعلام و داور هم آن را تاييد كرد، اعضاي تيم صبا به گونه‌اي به سمت كمك‌داور حمله كردند كه او به سمت دروازه فرار كرد! شايد همين كار هم باعث شد داور راي خود را پس بگيرد. همچنين وقتي كارت زرد دوم را به بازيكن صبا داد، نمي‌دانست كه بايد او را اخراج كند و با اشاره داور چهارم متوجه اشتباهش شد.
جعفري كه در حال حاضر در فدراسيون فوتبال حضور دارد در پايان با بيان اينكه داور با قضاوت‌اش50 هزار هوادار تبريزي را دلگير كرده است، از شكايت باشگاه تراكتورسازي از يدالله جهانبازي، داور ديدار تيمش برابر صباي قم خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان