صفحات

۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

دستگیری پسران و اعضای خانواده قذافی / شادی و پایکوبی انقلابیون در میدان اصلی شهر +فیلم

اورمو ايشچيلري :یکی از انقلابیون لیبی در گفتگو با العربیه اظهار داشت: محمد القذافی (از پسران قذافی) در جریان سقوط طرابلس به همراه مادرش و چند از اعضای خانواده خودش تسلیم شده است و هم اکنون در سلامت کامل بسر می برند و تعدی به آنها صورت نخواهد گرفت.

منابع خبری از سقوط طرابلس به دست انقلابیون لیبی، تسلیم شدن یگان دفاع از قذافی و بازداشت "سیف الاسلام" و "محمد" دو تن از فرزندان دیکتاتور خبر دادند.
گزارشها نشان می دهد سقوط طرابلس پس از تسلیم شدن یگان دفاع از طرابلس رخ داده است که در پی مشاهده حضور انقلابیون تصمیم گرفتند تسلیحات خود را واگذار کرده و دروازه های پایتخت را به روی انقلابیون باز کنند.
یکی از انقلابیون لیبی در گفتگو با العربیه اظهار داشت: محمد القذافی (از پسران قذافی) در جریان سقوط طرابلس به همراه مادرش و چند از اعضای خانواده خودش تسلیم شده است و هم اکنون در سلامت کامل بسر می برند و تعدی به آنها صورت نخواهد گرفت.
شبکه خبری الجزیره نیز در خبری فوری از بازداشت "سیف الاسلام" از پسران قذافی خبر داد. این در حالی است که منابع موثق تاکید دارند شخص قذافی همچنان در پایتخت لیبی حضور دارد و به کشور دیگری فرار نکرده است.
این شبکه همچنین از کشته شدن السوئسی رئیس مخابرات لیبی خبر داد که چندی پیش نیز فرزندش در درگیری با انقلابیون کشته شد.
در پی سقوط طرابلس و رژیم قذافی، هزاران تن از زندانیان در شهر طرابلس آزاد شدند و ساختمان رادیو ملی لیبی در طرابلس بدست نیروهای انقلابی تصرف شد.
همچنین "ماریان اوکامبو" دادستان عالی دادگاه جنایی بین المللی (لاهه) دقایقی پیش از بازداشت معمر قذافی خبر داد که همچنان از سوی انقلابیون حاضر در طرابلس تایید نشده است.
اهالی شهر طرابلس لحظاتی بعد از ورود به شهر در میدان مرکزی شهر طرابلس به جشن و شادی پرداختند و پرچم جدید سه رنگ سبز، مشکی و قرمز با علامت ماه وس تاره را جایگزین پرچم سبز رژیم قرافی کردند.
شادی و پایکوبی انقلابیون در میدان اصلی شهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان