صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

افتضاح خبری و دروغ پردازی آینا نیوز و رک نیوز

اورمو ايشچيلري : سایت معلوم الحال وابسته به سپاه اورمیه در یک افتضاح خبری خود را رسوا کرد . بدون هیچ تفسیری متن خبر مورد نظر را ببینید(اعوذو باللاه من الساتقین و خود فروش ) . فقط می گوییم فرمایش امام حسین را در این آخرین روزهای رمضان بیادآورید که گفت : اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید .
خبرگزاری اورمو ایشچیلری
  گزارش سایت نزدیک به ارشاد از تجمع روز شنبه اورمیه
رک نیوز: 200 نفر معلوم الحال به خیابان امام آمدند و شعار انحرافی سردادند/ تعداد آنها به زحمت به ۲۰۰ نفر می رسید 
به دلیل عدم حضور خبرنگار آینانیوز در آنچه به عنوان تجمع غیرقانونی روز شنبه در اورمیه عنوان شده بود عملا هیچ خبر و تصویری برای انتشار به دست نیامد اما سایت رک نیوز که نزدیک به اداره کل ارشاد استان است با درج خبری آورده است:
در پی مخالفت مجلس شورای اسلامی با طرح دو فوریتی انتقال اب به دریاچه ارومیه، شایعاتی مینی بر برگزاری تجمع در اعتراض به این تصمیم مجلس در عصر شنبه در ارومیه مطرح گردید در پی این شایعات روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه در اطلاعیه های جداگانه ای هرگونه درخواست و صدور مجوز جهت برگزاری هرگونه تجمع را تکذیب کردند، حجه الاسلام والمسلمین حسنی نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه هرگونه تجمع در خصوص کم ابی این دریاچه را بی دلیل دانست و از مسئولین خواست تا خودشان فکری به حال وضعیت دریاچه کنند.
لیکن عصر امروز شنبه تعدادی افراد معلوم الحال که تعداد آنها به زحمت به ۲۰۰ نفر می رسید با تجمع در بخش هایی از خیابان امام خمینی (ره) ارومیه شعارهای انحرافی سر دادند.
نیروی انتظامی نیز به افراد سوجو که قصد داشتند خیابان امام را مسدود کنند تذکرات لازم را داده و از انها خواست ضمن حفظ ارامش به قانون احترام گذارند.
این افراد که قصد داشتند با خسته کردن نیروی انتظامی درگیری هایی را در خیابان های فرعی ایجاد کنند با توجه به عدم حمایت عموم مردم ناکام مانده و در نهایت با به آتش کشیدن چند لاستیک و چند موتور سیکلت در ساعت ۲۰/۲۵ دقیقه متفرق شدند.
خبر نگار رک نیوز که در محل حضور داشت از نزدیک شاهد اعلام انزجار مردم بود و در مصاحبه با برخی عابران نظرات آنها را جویا شد، فردی که جهت عیادت از فرزندش در حال عزیمت به بیمارستان شهید عارفیان بود با اعلام انزجار از این اتفاق از برهم زنندگان نظم عمومی که مانع رسیدن او به بیمارستان شدند شکایت داشت، یکی از کسبه نیز که به ناچار جهت آسیب ندیدن مغازه اش از دست اوباش مغازه خود را تعطیل کرده بود با بی جهت خواندن این تجمع از مسئولین خواست با بر هم زنندگان نظم عمومی به شدت برخورد کنند.
از حاشیه های این تجمع لباس برخی شرکت کنندگان بود که پرچم جمهوری اذربایجان بر آن نقش بسته بود که تامل شاهدان را در پی داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان