صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

حمله هکرهای وزارت اطلاعات به سایت ارک قالاسی

اورمو ايشچيلري :ارک قالاسی- به دنبال اطلاع رسانی همگانی سایت ها و نیز تشکل های مختلف آذربایجانی از تجمعات 3 و 5 شهریور در تبریز و ارومیه، در حمایت از دریاچه ارومیه و نیز بیان انزجار از توهین های بی شرمانه مزدوران مجلس نشین ایران به ملت آذربایجان، و نیز اعلام حمایت اقشار و گروه های مختلف ملت از این گردهمایی های ملی، ماموران و مزدوران وزارت بدنام اطلاعات در فضای مجازی و اینترنتی اقدام به مقابله با عزم و اراده آهنین ملت آذربایجان نموده و در این راستا عوامل هکری آپارتاید، سرور سایت ارک قالاسی وابسته به "جمعیت دفاع از میراث فرهنگی و طبیعی آذربایجان جنوبی" را به مدت 24 ساعت مورد حمله قرار داده و مانع از بروز شدن آن، گشتند.  

 همزمان با این اقدام دژخیمان رژیم که از برگزاری میلیونی تجمعات اعتراضی در تبریز و ارومیه و نیز گسترش یافتن آن به سایر شهرهای آذربایجان، در بیم و هراس به سر می برند، با اقدام به دستگیری فعالین سرشناس حرکت ملی و تهدید خانوادگی آنها و نیز اختلال در سیستم پیام کوتاه، سعی در خنثی کردن، تلاش های بی امان فرزندان ملت، در دفاع از هویت و تمامیت خود هستند.
این در حالی است که بوق های رسانه ای جمهوری اسلامی از جمله صداوسیما و خبرگزاری های فارس و ایلنا و ...، نیز در اقدامی هماهنگ با پخش برنامه ها و گزارش های مختلف سعی در عادی جلوه دادن رد طرح دو فوریتی انتقال آب به دریاچه ارومیه از سوی نمایندگان جمهوری اسلامی در مجلس و نیز براعت آنها از عدم حمایت از دریاچه ارومیه داشته و همچنین در گزارشهایی دیگر، وضعیت درناک دریاچه ارومیه را طبیعی و نورمال اعلام می کنند. 
از سویی دیگر بنا به اطلاعات رسیده، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سرسر خاک آذربایجان به حالت آماده باش کامل در آمده و مرحضی تمامی نیروهای انتظامی و نظامی نیز لغو گشته است. 
 همچنین طبق گزارشاتی از سوی سربازان وظیفه یگان ویژه نیروی انتظامی، نیروهای سرکوبگر ژیم در حال اجرای مانورها و نیز تمرین های  مختلف به جهت ایجاد آمادگی برای مقابله با ملت بوده و شورای تامین استان های اذربایجان شرقی و غربی نیز با تشکیل جلسات محرمانه به بررسی روشهای مقابله با ملت و سرگوب وحشیانه آنها پرداختنه اند.  
این در حالی است که علارقم تمامی این اخبار، اقشار و گروههای مختلف آذربایجان، به صورت کاملا متحد و هماهنگ در حال برنامه ریزی برای برگزاری شکوهمند تجمعات ملی در ورزشگاه سهند تبریز و نیز خیابان عطایی و امام ارومیه بوده و هیچ نیروی نیز یارای برخورد و مقابله با آنها نبوده و نخواهد شد.  
لذا قابل پیش بینی است که روزهای 3 و 5 شهریور، نیز تبدیل به یکی از روزهای حماسی و افتخارآفرین در تاریخ مبارزات ملت آذربایجان جنوبی گشته و برای همیشه در تقویم ملی آن درج خواهد گشت.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان