صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

خبرفوری : بازداشت تعدادی از هوادران در ایست بازرسی های اطلاعاتی، در مسیرهای منتهی به تبریز در روز بازی دربی آذربایجان

اؤیرنجی: بنا به گزارش رسیده از طرف فعالین ملی ومسافران در حال تردد اکثر مسیرهای منتهی به سمت تبریز از شهرهای آذربایجان، ایست بازرسی هایی توسط ماموران اطلاعاتی نیروی انتظامی دایر گردیده است. در این ایست بازرسی ها ماموران با متوقف کردن سواری های شخصی و اتوبوس های یبین شهری اقدام به تفتیش و پرس و جو از مسافرین و راننده می کنند. 
در همین راستا در مسیرمیاندواب(قوشاچای) – تبریز مینی بوس حاوی نزدیک به 20 نفر که عازم استادیوم سهند برای تماشای دربی آذربایجان بودند در پلیس راه میاندواب توسط اطلاعات نیروی انتظامی بازداشت و در اماکن اطلاعات این شهرستان مورد بازجویی قرار گرفته اند. از جمله اتهامات واهی که توسط بازجویان به این دستگیرشدگان وارد شده ،ایجاد اغتشاش و تبلیغ علیه نظام در استادیوم بوده است. اما بعد از سه ساعت در اثر مقاومت و وارد نبودن این اتهامات تمامی این هواداران آزاد شده اند. همچنین در محور اهر-تبریز نیز تعدادی از اتومبیل های شخصی که عازم این بازی بودند توسط ماموران نیروی انتظامی متوقف شده و دستور برگشت به شهر خودشان صادر شده است. گفتنی است در برخی از مسیرها نیز مشخصات شخصی افرادی که قصد رفتن به استادیوم را داشتند توسط همان ماموران ثبت شده است.
این بازرسی ها و دستگیری ها در حالی انجام می شود که راس ساعت 10 شب دیدار دو تیم تراختور و شهرداری در استادیوم سهند تبریز برگزار خواهد شد و پیش تر نیز فراخوانی از سوی فعالین حرکت ملی در شهرهای مختلف آذربایجان برای شرکت در این مسابقه منتشر شده بود.

تاریخ خبر 3/6/90
ساعت 5 بعد از ظهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان