صفحات

۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

بيکاری در خوی و چايپاره نگران کننده است

اورمو ايشچيلري :  نماينده خوي و چايپاره در مجلس گفت: بيکاري در شهرستان هاي خوي و چايپاره نگران  کننده است. مويد حسيني صدر در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر بيکاري يکي از معضل هاي اساسي در شهرستان خوي است. وي با اشاره به افزايش جمعيت در شهرهاي خوي و چايپاره افزود: وعده هايي که براي کاهش نرخ بيکاري در سطح استان داده شده بود تحقق نيافته است. حسيني صدر نرخ بيکاري اعلام شده در استان را آماري کذايي عنوان کرد و گفت: در شهرستان هاي خوي و چايپاره طرح هاي عمراني که مي تواند زمينه اشتغال تعداد زيادي از جوانان را فراهم کند اجرايي نمي شوند. 

وي با اشاره به اهتمام جدي وزارت نيرو نسبت به اجراي پروژه هاي به تصويب رسيده در اين شهرستان ها، خاطرنشان کرد: اجرايي نشدن طرح هاي عمراني يکي از مواردي است که شهرستان هاي خوي و چايپاره را دچار مشکل کرده است. اين مسئول با بيان اينکه وضعيت کشاورزي و دامداري در اين شهرستان ها نامطلوب ارزيابي مي شود، اظهار داشت: جاري شدن سيل هاي مکرر در خوي سبب شده تا کشاورزان و دامداران دچار مشکل شوند. 
حسيني صدر با اشاره به احداث نيروگاه خوي، تصريح کرد: احداث اين نيروگاه مي تواند زمينه اشتغال تعداد زيادي از جوانان اين شهرستان را سبب شود. وي تمرکز امکانات در شهرهاي بزرگ را يکي ديگر از مواردي عنوان کرد که سبب افزايش نرخ بيکاري در شهرها کوچک تر مي شود. اين نماينده مجلس افزود: دغدغه اصلي مردم خوي و چايپاره نبود فرصت هاي شغلي مناسب است. نماينده مردم خوي و چايپاره با اشاره به اينکه مردم خوي و چايپاره همواره در راستاي پاسداشت ارزش هاي انقلابي و اسلامي تلاش کرده اند، گفت: مردم خوي همواره با تبعيت از ولايت فقيه همگام با نظام بودند و تنها دغدغه آنها ايجاد زمينه و فرصت هاي شغلي است که اين امر با اجرايي شدن طرح هاي عمراني در اين شهر محقق مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان