صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

سون درس فلاکت نه دئمکدیر؟، شو دئمکدیر؛گلمزسه اگر کندینه میللت گئدجکدیر!..- فرزاد صمدلی

اورمو ايشچيلري : در سال 2006 در روزنامه ایران بعنوان نشریه رسمی کشور، مطلبی تحت عنوان "چه کنیم که سوسکها سوسکمان نکنند" نوشته شد و در آن 11 روش برای امحای نسل و نژاد ملت آذربایجان شمرده گردید.
 در آن نوشته مشمئزکننده که مملو از ادبیات نفرت انگیز توالت بود و به اصطلاح در صفحه کودک و نوجوان و جهت تقویت فرهنگ خردسالان و نوجوانان ایران تقریر شده بود!، ترکهای آذربایجان در کمال وقاحت بعنوان سوسک خطاب شدند.به دنبال این اهانت بزرگ، تمام آذربایجان به مدت 2 هفته وارد قیام شد. صدها تن کشته و مجروح شدند و بیش از 10 هزار تن روانه زندان و شکنجه گردیدند. آن موقع برخی از روشنفکران فارس زبان بر ما خرده می گرفتند که شما را چه شده است؟ این فقط یک شوخی است! 



اما گذر زمان بیش از پیش نشان داد که ما حق داشتیم...
آنچه که دیروز در مجلس ایران بوقوع پیوست و سبب شد تا لایحه نیم بند حمایت از دریاچه اورمیه متوقف شود مبین حقانیت عمیق ملت آذربایجان بود. واقعا کمر به نابودی ما بسته اند. قصد اعمال سیاست زمین سوخته را در سر می پرورانند. 
وقتی نماینده مجلس می گوید "دریاچه اورمیه خشک خواهد شد لزومی ندارد پول خرج کنیم... آذربایجانیها منطقه را تخلیه کنند" این یعنی عملیاتی شدن یکی از همان 11 روش روزنامه ایران برای امحای فیزیکی آذربایجان. یعنی بیان بسیار صریح سیاستی که در قلب و مغز این فاشیستها وجود دارد. یعنی تهدید قاطعانه یک ملت به نسل کشی و نابودی.

آذربایجان در معرض طبیعت کشی دهشتناکی قرار گرفته است. این طبیعت کشی بدتر و خطرناکتر از نسل کشی است. این اقدام یعنی ریختن نمک در قلب و چشم و حلق آذربایجان.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان