صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

بیانیه تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان در خصوص قیام پنجم شهریور

اورمو ايشچيلري :
بیانیه تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان در خصوص قیام پنجم شهریور
ملت غیور ترک آزربایجا ن
بی شک پنجم شهریور نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی و مدنی ملت آزربایجان خواهد بود. حسب بیانیه های پیشین در خصوص تصمیم ضد انسانی و ضد آزربایجانی نمایندگان به اصطلاح مجلس اسلامی ایران در رد طرح دو فوریتی انتقال آب به دریاچه اورمیه که پرده از نیت فاشیسم ایرانی در دشمنی با آزربایجا ن برداشت ، فرزندان همیشه آگاه آزربایجا ن این بار نیز با رشادت بی همتای خود جواب دندان شکن و درس فراموش نشد نی به آنان دادند.
حرکت امروز ملت آزربایجا ن بشارت یک سونامی بزرگ خواهد بود که امواج آن فراتر از تبریز و اورمیه بوده و دیگر شهر های آزربایجان من جمله همدان ، قزوین ، زنجان ،اردبیل و ...را در خواهد نوردید وحکومت تهران را به لرزه در خواهد آورد.
تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان ضمن تشکر از فرزندان غیور آزربایجان ازآنان میخواهد جهت رسیدن به حقوق ملی و انسانی خود به این اعتراضات تداوم بخشیده و تا رسیدن به خواسته های مشروع خود از پای ننشینند. این تشکیلات که خود را بخشی از حرکت ملی آزربایجان می داند ضمن تاکید بر دفاع از خواسته های منطقی ملتمان به سران رژیم فاشیستی ایران هشدار می دهد به سرکوب ملتمان پایان داده و در مقابل خواست حیات ملت آزربایجان سر تعظیم فرود آورد . در غیر اینصورت مسئولیت سنگین و عواقب بعدی آن مستقیماً بر عهده خود آنان خواهد بود.
تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان با اعلام حمایت کامل از قیام ملت آزربایجان خواستار آزادی بی قید و شرط همه دستگیر شدگان بوده و از بازاریان ، کارگران ، محصلین و دانشجویان ، بانوان و همه اقشار ملت بزرگ آزربایجان می خواهد به اعتراضات  خودادامه دهند.
تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان
آزربایجان جنوبی
پنجم شهریور نود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان