صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

گزارش اختصاصی اؤیرنجی از حواشی بازی تیمهای تراختور و شهرداری

اورمو ايشچيلري :اؤیرنجی: از همان ابتداي بازي بالغ بر 50 هزار نفر تراختورچي از اقصي نقاط آذربايجان بر قورد دره سي كمين كرده بودند. جو امنيتي به مثال حكومت نظامي بود. ماموران شخصي همه جا پرسه مي‌ زدند. هنگام ورود به ورزشگاه مامورين با تماشاچيان روزه دار كه افطاري آورده بودند به طرز بي شرمانه اي بدرفتاري نمودند و فلاسك چاي و آبهايشان را دور انداختند.
در حين بازي تراختور-شهرداري چند نفر دلاور مراغه اي نوشته اي تحت عنوان "خائين اؤمرون چوخ اولماز" باز كرده و در پشت جايگاه به اهتزاز در آوردند. در اين حين مامورين اطلاعات با ديدن اين حركت، چراغ ليزر را به سمت آنها نشانه رفته و در همين
حال يك مامور مخفي با لباس شخصي از همان قسمت از ميان تماشاچيان بلند شده و به سمت پلاكارد به طرز وحشيانه اي هجوم مي برد و پلاكارد را  از دست آنها مي قاپد. اين مامور با لباس مشكي و داراي ريش بود كه عكس اين خائن وطن فروش بزودي توسط تماشاچيان انتشار خواهد يافت. بلافاصله ملت با سر دادن شعارهاي "ساتقين، شرفسيز، خائين" تنفر خويش را نسبت به مزدور و جيره خوار حكومت فاشيست ابراز داشتند.  به نظر مي رسد كه مفهوم پلاكارد نشان دادن خيانت نمايندگان مجلس به رد طرح حمايت از درياچه اورميه بود. در هنگام خروج ار ورزشگاه نيز مامورين ده ها نفر از جوانان را دستگير كرده و به جاي نامعلومي بردند. شعارهاي ملي مدني كه در اين بازي سر داده شد عبارتند از:

تورك ديلينده مدرسه، اولماليدر هر كسه
آذربايجان وار اولسون، ايسته‌مي‌يه‌ن كور اولسون
اورمو گؤلو جان وئرير، مجليس قتلينه فرمان وئرير
گلين گئداخ آغلياق، اورمو گؤلون دولدوراق
آذربايجان تيم‌لري، فرقي يوخدو رنگ‌لري
عادلِ فردوسي پور، بي شرفِ بي شعور
اؤلوم اولسون فاشيسته
زيندانيه سياسي گره‌ك آزاد اولسون

نكته جالب توجه اينست كه همه مي دانند اسكوربورد صفحه‌ي نمايش صحنه ها و نتايج بازيست، ولي سربازان ولايت فقيه و حكومت فاشيست 2 ساعت شعار خودشان را به نمايش گذاشتند! "اسرائيل  بايد از صحنه روزگار محو گردد!!!." آري، استفاده از اسكوربورد يعني اين.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان