صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

هشداراورمو ایشچیلری به حکومت ایران: حمله به مردم آذربایجان را متوقف کنید

اورمو ايشچيلري :
هشداراورمو ایشچیلری به حکومت ایران: حمله به مردم آذربایجان را متوقف کنید

اعتراضات آرام خیابانی، بدیهی ترین، اولیه ترین و طبیعی ترین حق هر انسان و هر ملتی است. به موجب قوانین بین المللی و حتی خود قوانین بدوی حکومت اسلامی ایران نیز این حق به تک تک مردم کشور داده شده است.
در شرایطی که دریاچه اورمیه بعنوان چشم و چراغ آذربایجان در حال خشکیدن است و این فاجعه بسیار بزرگ در برابر چشمان بی غیرت مسئولین اتفاق می افتد، ملت آذربایجان حق دارند که خود به پا خیزند و در قالب اعتراضات مدنی، به منظور افشا شدن خیانت بزرگ قتل دریاچه اورمیه وارد عمل شوند.
وقتی حکومت ایران نه تنها به شدت لاقید است و بلکه خود با تمام توان کمر به خشکانیدن دریاچه ارومیه با 10 میلیارد تن نمک بسته است، چاره ای جز اعتراضات خیابانی باقی نمی ماند.
اما گویی در ایران اعتراض کردن مساوی با کشته شدن است.
به حکومت ایران هشدار می دهیم که سرنوشت دیکتاتورهائی چون بن علی در تونس، مبارک در مصر و قذافی در لیبی را فراموش نکند. همه می دانند که شما چیزی جز انباری انباشته از خرمن خشک نیستید!
توجه کنید....
این همان مزدوران حکومت ایران هستند که در سوریه نیز کشتار می کنند. جهان در این خصوص متفق القول است. اینان طی سی سال گذشته نیز به شدت در ایران به کشتار خونین شهروندان مبادرت کرده اند. اگر جهان برای لیبی و سوریه می اندیشد و با استفاده از نیروی قهریه و طبق دستورات شورای امنیت سازمان ملل متحد می کوشد تا ملل این کشورها را از دست دیکتاتورهایش مصون بدارد، مردم ایران و ملت آذربایجان نیز حق دارند که چنین انتظاری از جهانیان داشته باشند.
در صورت تداوم کشتار ملت آذربایجان، نمایندگان مستقل آذربایجانی میباید اقدام به تشکیل کنگره ملی آذربایجان در خارج کنند.
این کنگره از مشروعیت لازم برای خطاب به سازمان ملل، در راستای ارایه کمک به ملت آذربایجان برخوردار خواهد بود.
این کنگره صدای ملت آذربایجان در جهان آزاد خواهد بود.
یادمان نرود که آذربایجان آتشفشانی است که امکان مهار شدن آن به هیچ وجه وجود ندارد. اگر آذربایجان به پا خیزد نه فقط تاریخ ایران، بلکه تاریخ خاورمیانه دچار تحول خواهد شد.

یاشاسین آذربایجان، یاشاسین حریت، یاشاسین تجدد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان