صفحات

۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

دیدار محرمانه ماموران سپاه با مسئولان احزاب کرد

اورمو ايشچيلري به نقل از آراز نیوز: 

روابط بین مسئولان حاکمیت اسلامی و احزاب به ظاهر مخالف کردی رویه و سویهدگرگونه ای به خود گرفته است. اخیرا ماموران شناخته شده سپاه پاسداران درشهرهای کردنشین با برخی از مسئولان محلی احزاب کردی، که همگی در لیست افراد تحت تعقیب قرار دارند، ملاقاتهایی داشته اند.
برخی از ماموران سپاهکه دارای مسئولیت دولتی در سنندج و کرمانشاه میباشند نیز در این میانقرار گرفته اند. برخی از اطلاعات درز کرده حاکی از ان است که مسئولاندولتی در حال عقد برخی قراردادها با احزاب کردی میباشند تا در مقابلفشارهای بین المللی، حدالامکان از برخی فشارهای داخلی کاسته شود و نیز
برخی اقدامات بازدارنده در مقابل حرکت پویای ملی در شهرهای آذربایجانانجام گیرد.

حاکمیت اسلامی که برعکس شعار برادری-برابری آن و برخلاف موازین شرعی کهدر آن احترام به انسانها توصیه شده است در تلاش است تا هرچه بیشتر با موجبیداری ملتهای تحت ستم به صورت قهرآمیز برخورد نماید. در این میان،استفاده از احزاب کردی در مقابل حرکت ملی آذربایجان سبقه ای طولانی دارد.دیدارهای اخیر مسئولان دو گروه ضد آذربایجانی زنگ خطری دیگر برای حرکتدموکرات و انسانی آذربایجان به صدا درآورده است. در غیاب احزابآذربایجانی، و با توجه به عقب نشینی گذرای برخی از جوانان تورک که برعلیه مهاجرت با ماهیت اشغالگرانه کردها فعالیت میکنند، جا دارد تا فعالانملی در شهرهای مرکزی آذربایجان دقت عمل بیشتری به خرج دهند.

سپري شدن سالگرد قیام خرداد ۱۳۸۵ و نزدیک شدن به قورولتای ملی (تجمع قلعهبابک) که همه ساله در مردادماه برگزار میشود طلب میکند تا اهمیت موضوعمرواده کردها با حاکمیت اسلامی و نیز برخی تحرکات زیرزمینی بر علیه حرکتملی آذربایجان مورد توجه همه جانبه قرار گیرد.

کمیته موقت بررسی بحرانهای منطقه ای در آذربایجان با محکوم ساختن روابطضدانسانی و مخرب بین گروههای ضد آذربایجانی را محکوم میکند و اعلام میکندکه هرگونه اقدام فریبنده و غیراخلاقی در شهرهای آذربایجان با جواب مناسبمواجه خواهد شد.

کمیته موقت بررسی بحرانهای منطقه ای در آذربایجان
خرداد ۱۳۹۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان