صفحات

۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

چهارشنبه ای حساس برای مردم والیبال دوست آزربایجان

اورمو ايشچيلري : با گذشت سیزده هفته از آغاز ماراتن نفس گیر والیبال کشور، حال تمام نگاهها به دیدارهای هفته آخر دوخته شده است. جایی که دو شهر تهران و اورمیه تعیین کننده آخرین تیم صعود کننده به دور پلی آف لیگ برتر والیبال کشور خواهند بود.
تیم های هم امتیاز اورمیه و پرسپولیس در این هفته در خانه برابر حریفان خود صف آرایی می کنند. پرسپولیس تهران در سالن خانه والیبال برابر ابومسلم قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه اسپانسر هر دو تیم مشترک است، از هم اکنون شائبه هایی در این خصوص ایجاد شده است. گرچه به شدت امیدواریم این بحث ها فقط در حد شایعه باقی بماند و شاهد یک بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم باشیم.
صعود تیم ارومیه اما در دستان بلندقامتان والیبال این شهر است. سالن ۶ هزار نفری الغدیر در این دیدار بیش از پیش به تماشاگران ارومی نیاز دارد. در این دیدار پتروشیمی ماهشهر که هنوز شانس ضعیفی برای صعود دارد، میهمان فلامینگوهای چی چست خواهد بود. برد قاطع تیم ارومیه در این بازی می تواند پایتخت نشینان والیبال ایران را بدون توجه به نتیجه دیدار ابومسلم – پرسپولیس راهی دور بعد کند.
جو سنگین سالن والیبال غدیر می تواند مهم ترین عامل برای موفقیت تیم والیبال ارومیه باشد. حمایت هزاران هوادار عاشق در این دیدار نیز به مثابه بازی های قبل سبب اعتلای والیبال ارومیه و نام آذربایجان در سطح اول والیبال کشور خواهد شد.
بی شک چهارشنبه ۲۵ اسفندماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ والیبال ارومیه خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان