صفحات

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

پتيشن براي آزادي سعید نعیمی و ایوب شیری دو فعال در بند آذربایجانی


اورمو ايشچيلري :  با امضا کردن پتیشن فوق، ما خواهان آزادی بی قید و شرط سعید نعیمی، فعال حقوق بشر و عضو مؤسس کمیته دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجان (آسمک)، هستیم که در تاریخ دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ بازداشت و کماکان محل نگهداری او مشخص نبوده و در شرایط بلاتکلیفی بسر می برد.


خواست ما بعنوان امضا کنندگان این پتیشن:
- از مقامات ایرانی درخواست می کنیم تا به سرعت و بدون قید و شرط سعید نعیمی را آزاد کنند. کسانی که در ارتباط با ابراز نظرات خود به طور مسالمت آمیز و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صلح آمیز دستگیر شده اند، زندانی عقیده به حساب می آیند.
- اصرار به مقامات که هر چه سریعتر محل نگهداری وی را مشخص کرده و اطمینان بدهند که او در معرض شکنجه و بدرفتاری های دیگر قرار نگرفته و به وکیل، اعضا خانواده خود و امکانات درمانی مورد نیاز دسترسی خواهد داشت.


با امضا کردن پتیشن فوق، ما خواهان آزادی بی قید و شرط ایوب شیری، فعال مدنی بازداشتی آذربایجانی هستیم که در تاریخ ١٤ ارديبهشت ۱٣۹۰ توسط نیروهای امنیتی تبریز بازداشت شده و به تازگی به زندان تبریز منتقل گردیده است. خانواده او در این مدت دیداری با او نداشته و هنوز از علت بازداشت او بی خبر هستند.
- از مقامات ایرانی درخواست می کنیم تا به سرعت و بدون قید و شرط ایوب شیری را آزاد کنند. کسانی که در ارتباط با ابراز نظرات خود به طور مسالمت آمیز و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صلح آمیز دستگیر شده اند، زندانی عقیده به حساب می آیند.
- اصرار به مقامات که هر چه سریعتر وضعیت وی را مشخص کرده و اطمینان بدهند که او در معرض شکنجه و بدرفتاری های دیگر قرار نگرفته و به وکیل، اعضا خانواده خود و امکانات درمانی مورد نیاز دسترسی خواهد داشت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان