صفحات

۱۳۹۰ مرداد ۲۰, پنجشنبه

هشدار ارتش آزادی بخش آذربایجان AMAO به سران جمهوری اسلامی ایران

اورمو ايشچيلري : ریس ستاد کل نیروها ی مسلح جمهوری اسلام ایران روز سه شنبه در اقدام مداخله جویانه و خلاف عرف سیاست بین المللی و حسن همجواری آشکارا دولت آذربایجان شمالی را تهدید کرد.این عضو شورای امنیت ملی ایران با دخالت آشکار در امور داخلی آذربایجان دولت این کشور را در مورد روابط خود با دولت اسراییل و نحوه انجام امورات دینی مورد سرزنش قرار داد . فیروز آبادی به اینها هم بسنده نکرد و پا خود را با "آران" خواندن نام رسمی کشور مستقل آذربایجان فرا گذاشت.
جمهور اسلامی ایران که خود را پرچمدار واقعی اسلام  و "آیت خامنه ای"  را ولی امرمسلمین جهان می داند. با سیاست "یک بام دو هوا" با جامعه اسلام برخورد میکند. پرچمدار اسلام چطور شده است که در مسایل مسلمانان کشمیر و قتل عام مسلمانان در چچن (روسیه)، ترکستان شرقی(چین) مهر سکوت بر زبان زده است در مناقشه "قره باغ" نه تنها به مردم مسلمان آذربایجان کمک نکرد بلکه در جبهه مخالف آشکارا از اشغالگران ارامنه جنایکتار قرار گرفت و با پشتیبانی آذوقه وسلاح مسبب سقوط شهرهای آذربایجان در جنگ قره باغ شد.
 مساجد تاریخی شهرهای اشغالی آذربایجان توسط رامنه ویران می شود و در مسجدهای آغدام ، شوشا و ... ارمنیها گاو و خوک نگهداری میکنند چشمان جمهوری اسلامی توان دیدین این جنایت دینی، فرهنگی و بشری را ندارد .
جمهوری اسلامی ایران به گمان کارشناسان ضد دین ترین حکومت در کل تاریخ از زمان پیامبر (ص) تا بدین روز بوده است  با سیاست استفاده از دین برا منافع حکومت فاشیستی  خود جوانان مسلمان این خطه را از دین متنفر کرده است طوری که جوانان  این کشور در تغییر دین در رتبه اول جهان قرار دارد.
این کشور تروریست پرور به مثابه حوانان افقانستان و عراق  در یک اقدام  تروریست پرور دیگر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با سو استفاده ازاعتقادات پاک جوانان آذربایجان شمالی به بهانه آموزش علوم دینی در ایران آنها را جذب میکند بعد طی یک فرایند شست شوی مغزی آنها را در مراکز نظامی سپاه منجمله درپادگانهای سپاه  آذرشهر ، تهران و ... آموزش نظامی می دهند تا در زمان مناسب از این نیروها بر علیه دولت سکولار آذربایجان استفاده نماید

و امروز ریس ستاد کل نیروهای مسلح  این کشور ضد دین  درکمال وقاهت و پررویی برادران مسلمان آذربایجان شمالی را تهدید میکند.

"AMAO"ضمن محکوم کردن یاوه گوییهای سردار فیروز آبادی باهشدار به سران جمهوری اسلامی ایران،اعلام می دارد با کوچکترین اقدام علیه دولت آذربایجان شمالی با نیروی قهر آمیز این ارتش مواجه خواهد شد .

"AMAO" ( آذربایجان ملی آزادلق اوردوسو)ارتش آزادی بخش آذربایجان که در عرفه قیام خونین یک خرداد سال 1385 در حمایت از ملت ترک آذربایجان اعلام موجودیت کرد. ارتش آزادی بخش آذربایجان از افسران جوان و میهن پرست فرزندان پاک  آذربایجان جنوبی در بدنه نیروی زمینی ،هوایی ،دریایی و حفاظت اطلاعات ارتش ایران تشکیل شده است و به دور از هرگونه عملیات و اقدامات احساساتی  خود را مدافع منافع ملی آذربایجان میداند و گوش به فرمان ملت بزرگ آذربایجان می باشد در صورت نیاز در هر زمان و مکان با تمام قوا از تمامیت ارضی و منافع ملی آذربایجان دفاع خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان