صفحات

۱۳۹۰ مرداد ۲۲, شنبه

"بالاترین" انتشار کلیه لینکهای سایت "آرازنیوز" را بلوکه کرده است

اورمو ايشچيلري :آرازنیوز:بنا به گزارش خوانندگان عزیز گروه خبری" آرازنیوز"، مسئولین سایت " بالاترین" در یک اقدام غیر اخلاقی و غیرحرفه ای انتشار لینکهای  سا یت " آرازنیوز" را در این سایت بلوکه کرده اند .
سایت آرازنیوز ازآغاز به فعالیت خویش با بضاعت کم خود سعی در انتشار اخبار و حواداثات و.... آذربایجان و بخصوص نقض حقوق بیش ازسی میلیون ترک آذربایجان دراین جغرافیا و با نیم نگاهی به اخبار و حوادثات جغرافیای همجوار و جهان پرداخته است . 
حال مدعیان پرچم دموکراسی و حقوق بشر حتی توان تحمل شنیدن ظلم و ستم و نقض آشکار حقوق ملت آذربایجان را ندارند با این اوصاف اگر به جای رژیم فعلی این آقایان به اصطلاح روشنفکر و دموکرات سرکار بیایند معلوم نیست با ملت  آذربایجان چه خواهند کرد. آیا باز ملت آذربایجان قافیه را به شعارهای عوام فریبانه این فاشیستها خواهد باخت یا نه؟
 آری جوانان با همت آذربایجان در طی سالهای اخیر به همه نشان دادند که اینبار دیگر فریب شعارهای عوام فریبانه  دیگران را نخواهند خورد و هر اقدام خویش را در محور آذربایجان انجام می دهند این است که شوونیزم را به وحشت انداخته است که حتی از شنیدن زجه های جوانان آذربایجان زیر شکنجه رژیم هم وحشت دارند. از صدا بغض آلود فرشیها، از مقاومت سعیدها، آزادها  از جسارت و شهامت جوانان آذربایجان وحشت دارند.
جوانان آذربایجان برای احقاق حقوق انسانی و قانونی خود در دو جبهه نابرابر حاکمیت فاشست و قدار و اوپوزسیون آنتی دموکرات فارس مبارزه می کند. اما هیچ کدام از این قدرتها نه با شکنجه و زندان و بازداشتهای خود نه با فشارهای نرم افزاری و سخت افزاری خود جوانان بیدار شده آذربایجان را ا ز راه مقدس مبارزه  در راه ملت و حق مایوس نخواهد کرد بلکه هر چه این فشارها اذیتها بیشتر شود بهمان اندازه و بیشتر ارداه ملت آذربایجان محکم و محکمتر خواهد شد.
شما سایتهای خبری آذربایجان را فیلتر کنید بایکوت کنید حک کنید اینها درست  بودن راه و هدف ما را بیشتر روشن می کند و امروز بیش از دیروز محکم و استوار بر راه خود ادامه خواهیم داد .
امید است ملت فهیم ،قهرمان پرورو وجوانان با شعور آذربایجان  تمامی مبارزات خویش را بنام آذربایجان شروع و خود به سرانجام برساند.

 یاشاسن آذربایجان 

یاشاسین آزادلیق گئدن یولوموز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان