صفحات

۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

پاسخی به آقای انصافعلی هدایت- ما چه خبری می نویسیم !

اورمو ايشچيلري : آقای انصافعلی هدایت (روزنامه نگار مستقل ) در قسمت نظرات خبر مربوط به  یوسف رشیدی دانشجوی محکوم به اعدام ،  نظری نوشته اند که عینا تقدیم می شود: 

salam
انصافعلی هدایت: روزنامه نگار مستقل - آذربایجان ایران
این چه خبری است که نوشته اید. یوسف رشیدی کیست؟ دانشجوی چه مقطعی است؟ سال چندک است؟ اهل کجاست؟ چه تفکر سیاسی دارد؟ چرا احمدی نژاد را به نژاد پرستی کتهم کرده است؟ کی دستگیر شده؟ کدام نهاد او را دستگیر کرده؟ ایا در هتگام دستگیری حکمی نشان داده شده؟ در این مدت در کجا نگهداری می شده؟ وکیل داشته؟ در جدام دادگاه و توسط قاضی کدام شعبه محاکمه شده است؟ کی محاکمه شده است؟ حکم کی به وی یا به وکیلش ابلاغ شده است؟ آیا به حکم اعتراض شده یا نه؟ چرا در این مدت از او خبری نبوده؟ خانواده اش در چه وضعیتی هستند؟ احتمالا همسر و فرزندانش چه می کنند؟ و ... 

آقای انصافعلی هدایت 
علیک  salam
اولاً آزربایجان مال ایران نیست که شما روزنامه نگار مستقل آن باشید . اراضی تاریخی آزربایجان پهنه جغرافیایی کاملا مشخصی است که نه ما ، نه شما و نه هیچکس دیگری حق ندارد آن را به هر کشوری از جمله ایران هبه کند.
دوماً ، ما اخبار مهم روز را پوشش می دهیم و وظیفه خود می دانیم هر مظلومی را در هر نقطه ای از زمان و مکان ، صرف نظر از نژاد و رنگ  پوست و زبان (بخصوص وقتی از طرف دولتی فاشیستی مثل ایران )مورد هجمه قرار می گیرد مدافعه کنیم اگرچه همه اطلاعات مورد نیاز را نداشته باشیم . چه بهتر بود شما دنبال جواب سوالاتتان می گشتید و طی یک گزارش مبسوط برای ما هم ارسال می کردید تا در اختیار هموطنان و کلیه خوانندگان این بلوگ قرار می گرفت . اما احتمالا شما به عنوان یک خبرنگار مستقل که در رادیو صدای آمریکا کار می کنید کارهای مهم تری داشته اید. (از جمله چیدن میوه های لذیذ از شاخه درخت همسایه -عکس پروفایل خودتان را ببینید)
سوماً ، جناب آقای انصافعلی هدایت ، ما با کمترین امکانات سعی داشته ایم ، حداکثر تلاش را برای انعکاس اخبار صحیح داشته باشیم و همه گان دیدند در حالی که امثال شما در خبرگزاری های مهم فارس زبان اخبار آزربایجان را بلوکه می کردید (ومی کنید ) در سیزدهم فروردین امثال با به خطر انداختن آزادی و جان خود گزارش اعتراضات مردمی در تبریز و اورمیه را لحضه به لحظه پوشش دادیم . ما هیچ ترسی از زبان سخره آمیز و طعنه زن شما و امثال شما نداریم ، ما اگر غیر حرفه ای هم عمل کنیم افتخار می کنیم که برای آزربایجان مستقل و سربلند تلاش می کنیم . توصیه می کنیم به اداره ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران مراجعه فرموده و پیشوند زائد انصاف را از اول نامتان بردارید، قطعاً اینکار برازنده شما خواهد بود.(در ضمن قبل از مراجعه به اداره مزبور لطفا فکری به حال املا و غلط های دستوری تان بکنید که بیشتر از این آب روریزی نشود.)
سردبیر اخبار خبرگزاری اورمو ایشچیلری

۱ نظر:

  1. سلام

    جاوابلار اوچون چوخ سئویندیم. سیز اله، بئله یازئن! موفق اولاسئز. سیزه، خیر دین پشمان اولور!

    فکر ایله یین کی خبر وئریرسیز و سئوینین! اولسون! نه اولار کی! کور گورمه میشم کی عصاسیز یول گئت سین. سیز بویورون! بیرینجی اولون! البته کی سیز بوردا، کور خدجه ده بغداددا!

    یازدیغیم سهوی لری منه گوستردیک لرینیز اوچون سیزه تشککوز ادیرم.

    آمما گیلاس عکیس لرین همسایادان اوغورلایاندا گوتورموشوخ. یئریز بوش!

    منیم قازانجیم، سیزه یازدیقلاریم سوزلر تای سوزلردن دیر. من بو یولدان پول قازانیرام. بو ایرادلاری توتماق بیر سردبیر ایشیدی و من بو ایشین اوستادیم. اگر بو ایرادلاری بیر فارس مئدیاسئنا یازسایدیم، اولار اوچون، نئچه یوز دولار آلاردیم.

    آما: قدر زر ، زرگر بداند ... قدر گوهر ، گوهری ////
    بونون ترسه سیده وار آمما دئمیرم.


    سیزه جان ساغلئغی و باشارئلار آرزیلیرام

    یولوزا داوام وئرین عزیز دوست

    اینصافعلی هدایت

    پاسخحذف

از اينكه به اين مطلب نظر مي دهيد متشكريم
ياشاسين آزربايجان